Haier AFL631CWE wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Haier AFL631CWE wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Ferretproof 11-04-2011
Geschreven voor: Haier AFL631CWE wit

Deze koelkast heb ik nu een paar dagen in bezit.

De vormgeving vind ik mooi. Gewoon strak wit. (kast is in meerdere kleuren te koop)
De 2 grote vrieslades zijn praktisch. De indeling van het koelgedeelte ook.
De gebruikte materialen zijn prima (geen Liebherr, maar dat is een andere prijsklasse), maar met name de achterzijde van de binnenkant is wat krasgevoelig. Voorzicht schoonmaken dus. De 'planken' zijn van stevig glas.

Haier (schijnt de grootste fabrikant van koelkasten ter wereld te zijn) heeft zijn fabriek volgens mij vlak naast een plakbandfabriek. Alle losse onderdelen waren met stevig plakband vast gezet. Soms iets te stevig, want er bleven plaksporen achter. Lastig, maar het voorkomt wel schade tijdens transport.

Het geluidsniveau is echter te hoog naar mijn smaak. Vergeken bij mijn 9 jaar oude Liebherr-inbouwkoelkast lijkt de Haier wel een diesellokomotief. Door de goede isolatie schakelt deze niet zo vaak aan dus uiteindelijk kan ik wel mee leven.

Kortom: mooie, praktische koelkast die wel te veel lawaai maakt.